tisdag 27 oktober 2009

Så har man äntligen blivit bloggare!

I stället för att göra allt det där jag egentligen måste göra skapar jag min egen blogg! Känns otroligt bra måste jag säga...

Jobb, packning inför semesterresa om tre dagar, tvätthögar som borde tas hand om och en hel massa pärlspontsbrädor som egentligen måste kvistlackas - allt detta har fått stryka på foten!

Jag som inte tänkt ta med min dator på resan. Kanske får tänka om...

Om någon undrar vart min snygga baddräkt à la sekelskifte är införskaffad så finns den tyvärr inte i handeln. Uppsydd till en karneval för alldeles för många år sedan har den sedan blivit något av en uniform för oss Strandflickor. Vilka vi är? Kika in på http://www.strandflickorna.se/ om du är nyfiken!

2 kommentarer:

  1. Hej Bettina!
    Ha en helt underbar resa nudå - o skit i planket o tvätten o allt det där - det finns där när du kommer hem.
    Snygg hemsida o bloggbilder förresten -va bra ni håller er flickor :o)
    Shine on!
    Kramar ifrån Roy

    SvaraRadera
  2. ....ja, och vi som va i Lysekil i helgen och va faktisk inom för at hälsa på dig, men som vi trodde, så va du ute och semestrade fortfarande. Hoppas du hade en underbar resa. Karin och Magnus hälsar så gott.
    /Roy

    SvaraRadera